Az influencer marketing ma már az online marketing egyik fő formája. Ez már egy ideje divatos szó, és a mainstream média rendszeresen hivatkozik rá.
Alapvetően az influencer marketing a közösségi média marketing egy olyan fajtája, ahol egy cég/márka együttműködik egy influencerrel, hogy piacra dobja valamelyik termékét vagy bemutassa, szélesebb körben ismertté tegye szolgáltatását.
A véleményvezérek szavára sokat adnak a követőik. Ha a márkádat ők is népszerűsítik, az olyan lesz a számukra, mint egy baráti ajánlás – ez a tényező felbecsülhetetlen hitelt, és értéket ad a márkádhoz a szemükben.
Az influencerek követői folyamatosan figyelemmel kísérik kedvenceik közösségi média aktivitásait, érzelmileg kötődnek hozzájuk. Ezekbe a tartalmakba az izgalmas módon ágyazott üzeneted nagyobb eséllyel jut célba, mint a hagyományos médiumokon keresztül. A jól megválasztott influencer olyan stílusban képes megszólítani a vevőidet, ami az ő nyelvezetükön szól hozzájuk.
márkád hitelesebb lesz a követőik körében, segítségükkel promóciódban való részvételre tudod rávenni a követőket
olyan közönséget érsz el, akiket más csatornán nehezen tudnál (pl. Z generáció)
a tartalom előállítását nem neked kell végezni
az izgalmas, humoros tartalmakat a követők tovább osztják, ezáltal még szélesebb körben jut el a márkaüzeneted
egyéb online kampányok kombinációja mellett még kiemelkedőbb eredményeket hoz
márkaüzeneted megjelenik YouTube, Facebook, Instagram feedekben, blogokon
Az influencerekkel együttműködni nem egyszerű, aki dolgozott már velük tudja, mennyire pontosan kell briefelni őket, kőkeményen betartatni a guidokat, határidőket, ellenőrizni a tartalmat, ugyanakkor az alkotói szabadságukat is figyelembe venni. Erre rengeteg előforrás elmegy, és számos egyéb emberi tényező szóba jöhet, ami más médiumnál nem. A népszerű influencerek kegyeiért a márkák sorban állnak, közvetlenül felvenni velük a kapcsolatot szinte lehetetlen.
Megvizsgáljuk, hogy a márkád számára kik az ideális partnerek és melyik csatornákat érdemes használnunk. Egyéb futó online / offline aktivitásaiddal összehangoljuk a kampányt. Segítünk a kreatív koncepció kialakításában, a brief megírásában, megszerezzük és irányítjuk az influencereket, illetve a teljes folyamatot végigkísérjük. Folyamatosan riportot kapsz tőlünk, hogy lásd, milyen közönséget sikerült elérned és mozgósítani.
Saját nyelvükön adod át a márkaüzeneted, olyan embereket is elérsz akiket másképp nehezen tudnál. (eléred a reklámkerülőket, nő a márka ismertséged, hiteles leszel a követők körében, bevétel növekedés)
Kattintás alapú (PPC) kampányok komplex kivitelezése
Facebook – Instagram – Tik Tok - YouTube
SEO feladatok teljes körű ellátása.
Szerezz ügyfeleket az online felületeiden!
Tervezett marketing stratégia – elemzés, összehangolás
Integrált média ügynökségként teljes körű szolgáltatást nyújtunk offline és online marketing területen egyaránt. Több mint 20 éves média tapasztalattal rendelkezünk, fordulj hozzánk bizalommal.
Copyright © 2018-2024 Client Connect Média | Impresszum | Adatvédelem | Általános Szerződési Feltételek